רצפת אפוקסי לבית

עיקרי הדברים:

 

רצפת אפוקסי לביתהפעם האחרונה שבה ראיתם רצפת אפוקסי הייתה במוסך שאליו לקחת את הרכב שלכם והרצפה שם לא הייתה דומה לשום דבר שהייתם מוכנים להכניס לבית. ייתכן שהפעם האחרונה בה ראיתם רצפה כזאת הייתה דווקא באולם ההתעמלות בו אתם משחקים כדורסל עם החברים וגם במקרה הזה הרצפה לא הייתה דומה לשום דבר שהייתם מוכנים להכניס לבית. אז מאיפה צץ בכלל הרעיון הזה של רצפת אפוקסי לבית? למה שמישהו יבחן להכניס רצפה של מוסך לתוך הבית? ובכן, נגיד כבר עכשיו שרצפת אפוקסי יכולה להיות מעוצבת באינספור צורות ודרכים. אין שום דמיון בין רצפת המוסך ובין רצפה אפוקסית לבית. ושלמעשה את רצפת האפוקסי שתעשו בבית שלכם, אתם יכולים לעצב בצורה מרהיבה יותר מכל סוג ריצוף אחר שאתם מכירים. איך זה? תמשיכו לקרוא.

 

רצפת אפוקסי לבית – אוקיינוס של אפשרויות

אחד המאפיינים הייחודיים לרצפת האפוקסי הוא, שהיא יכולה להגיע באינספור תצורות, עיצובים ורמות גימור. ריצוף האפוקסי שאתם רואים במוסך שלכם הוא הריצוף הבסיסי ביותר ברמת הגימור הבסיסית ביותר ועם מאפיינים מבניים שנועדו במיוחד לרצפת מוסך. כך למשל, במוסך לא חשובה כל כך האסתטיקה אם כי חייבים להודות שרצפת אפוקסי נקייה וחלקה היא בהחלט יותר אסתטית מאשר רצפת בטון שחורה ומפויחת. מטרתה של רצפת אפוקסי במוסך היא למנוע החלקה ולאפשר ניקוי קל ומהיר של שטח המוסך וזה בדיוק מה שהרצפה הזאת מתוכננת עבורו. במקרה של רצפת אפוקסי לבית הדגש הוא מן הסתם על העיצוב ובמקרה הזה עומד בפניכם אוקיינוס של אפשרויות עיצוב וגימור שיהפכו את הבית שלכם לפריט אומנותי מרהיב ביופיו.

 

במה שונה רצפת אפוקסי לבית מאשר רצפת אפוקסי למוסך?

ובכן, כפי שאמרנו קודם לכן, רצפת אפוקסי למוסך היא מחוספסת יותר בכדי למנוע החלקות. היא מגיעה בדרך כלל בצבע אטום שיש לו מטרה – למשל, נבחר בצבע קצת בהיר שיאפשר לזהות כתמים ולנקות אותם. הרצפה הזאת דומה הרבה יותר לרצפת גומי גולמי מאשר ליצירת אמנות. במקרה של רצפת אפוקסי לבית הסיפור שונה לגמרי. במקרה הזה אתם יכולים ליצוק אפוקסי בכל גוון שתרצו, בכל שילוב גוונים שתרצו, בכל מידת שקיפות שתרצו, עם כל דוגמא עיצובית שתרצו, עם כל משיחות צבע או דוגמאות עיצוביות שתרצו ולכל זה תוכלו להעניק גימור חלק ומבריק כמו זכוכית שזה עתה ניקו אותה. למעשה, תוכלו לרצף את הבית שלכם עם משהו שדומה מאוד לזכוכית אבל הוא לא זכוכית. הוא מבריק וחלק כמו זכוכית, הוא יכול להיות שקוף כמו זכוכית אם רק תרצו בכך, אבל הוא לא זכוכית.

 

האם זה נכון שניתן לפזר גופי תאורה מתחת לאפוקסי?

מחיר רצפת אפוקסי לביתהתשובה היא בהחלט כן. כפי שאמרנו קודם לכן, כאשר אתם בוחרים אפוקסי לבית תוכלו לבחור גם את מידת השקיפות שלה. בהתאם לכך, תוכלו לשלב גופי תאורה שיאירו מתחת לאפוקסי השקוף וייצרו אפקט מדהים של רצפה מוארת. אתם יכולים כמובן לבחור אפוקסי שקוף לחלוטין ואתם יכולים לבחור אפוקסי בכל גוון או שילוב גוונים שתרצו עם שקיפות בינונית, נמוכה או גבוהה בכל רמה שתרצו. אבל גופי תאורה זה לא הדבר היחיד שתוכלו לפזר מתחת לאפוקסי. למעשה, תוכלו לפזר על רצפת השלד כל פריט שרק תרצו, לבנות סצנה שלמה של נחל, חוף ים, נהר, יער או כל רעיון אחר שעולה במוחכם ולאחר מכן לצפות הכל באפוקסי, מה שיהפוך את רצפת הבית שלכם למיצג אמנותי מרהיב ביופיו וכמובן לגמרי חלק ולגמרי מבריק.

073-3753312