קבלן רצפת אפוקסי בחריש

עיקרי הדברים:

 

קבלן רצפת אפוקסי בחריש מומלץככל שהולך ענף הבניין ומתפתח, כך נפתחות בפנינו אפשרויות רבות יותר אבל כך גם הופכת המשימה של בחירת האפשרות המתאימה לנו ושל בחירת אנשי המקצוע הנדרשים לנו לבחירה מורכבת יותר. אחת האפשרויות החדשות והחמות ביותר בתחום הבניין וספציפית בתחום הריצוף היא האפשרות של רצפת אפוקסי לבית ואם אתם בוחרים באפשרות הזאת, בחירת הקבלן המבצע הופכת להיות חשובה במיוחד, פשוט מכיוון שעדיין מדובר בתחום חדש שהיקף המומחים בו הוא די מצומצם. מהי רצפת אפוקסי? האם מדובר באותה רצפה שמיושמת בחניונים, מפעלים ואולמות ספורט? מה כל כך מיוחד ברצפת אפוקסי ומדוע כדאי בהחלט לשקול את האפשרות לצורך ריצוף הבית או המשרד? איך נכון לבחור קבלן רצפת אפוקסי בחריש ועל מה חשוב להקפיד בבחירתו? את התשובות לשאלות אלו תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

מהי רצפת אפוקסי?

ובכן, אפוקסי הוא סוג של פולימר המשתייך לקבוצת השרפים והמאפיין המיוחד שלו הוא שהוא מגיע בתצורה נוזלית ומתקשה לאחר ערבוב עם חומר מקשה או זרז ייעודי. השימוש באפוקסי הוא לחלוטין לא חד, אפילו לא בתחום הריצוף. האפוקסי משמש לשלל מטרות פונקציונליות ואמנותיות בתחום הנגרות והפיסול ואף משמש לריצוף של חניונים, מבני ציבור ומפעלים. החידוש בתחום הריצוף האפוקסי נובע בעיקר מהשילוב של האפוקסי האמנותי למטרות מבניות. אם בעבר שימש האפוקסי לריצוף של חניונים ברצפה שאף אחד לא היה רוצה לרצף בה את ביתו אך יעילה מאוד עבור חניון, הרי ששימוש בפורמט האמנותי והאסתטי של האפוקסי פותחת בפנינו עולם עצום של אפשרויות עיצוב רצפה באמצעות אפוקסי. העניין הוא שלצורך מיצוי האפשרויות הקיימות יהיה עליכם לבחור קבלן רצפת אפוקסי בחריש, שאכן מתמחה בריצוף אפוקסי אמנותי ועל כך נדבר בהמשך.

 

מה כל כך מיוחד ברצפת אפוקסי?

קבלני רצפת אפוקסי בחרישכפי שאמרנו קודם לכן, ברמה הטכנית ייחודיותו של האפוקסי נובעת מאופן היישום שלו. את רצפת האפוקסי לא חותכים, לא מסתתים ולא מצמידים עם מלט. את רצפת האפוקסי למעשה שופכים. האפוקסי מגיע בתצורה נוזלית בתוך מכלים ייעודיים וממש לפני יישומו, מוסף לו תוסף מקשה ייעודי שמזניק תהליך כימי שיוביל להתקשות החומר בתוך שעות אחדות. לאחר התקשותו, הופך האפוקסי לחומר קשיח מאוד, עמיד מאוד ויציב מאוד, בהחלט חומר שיכול לתפקד כרצפה ואם כרצפה תעשייתית אז לבטח גם כרצפה ביתית. אבל זו רק ההתחלה. ייחודיותו האמיתית של האפוקסי נובעת מהמגוון העצום של עיצובים שניתן להשיג באמצעותו. האפוקסי הוא חומר סינטטי לחלוטין שניתן לייצר בכל פורמט עיצובי שאתם יכולים להעלות על הדעת, החל מאפוקסי שקוף לחלוטין, דרך אפוקסי צבעוני בעל שקיפות חלקית או מלאה בכל רמה שתבחרו וכלה באפוקסי בגוון אטום מלא עם אפשרויות של שילובי גוונים, תצורות ודוגמאות גרפיות כיד הדמיון.

אחד היישומים המעניינים שיכול לבצע עבורכם קבלן רצפת אפוקסי בחריש הוא היישום של רצפת אפוקסי שקופה על גבי עיצוב באמצעות פריטים פיזיים. לשם הדגמה: באפשרותכם להניח על רצפת השלד של המבנה מדבקות בעלות דוגמאות גרפיות, למשל של מי אוקיינוס, על גביהן להניח חלוקי נחל, לפזר צמחייה, לפזר גופי תאורה בכל גוון שתרצו והיכן שתרצו ועל גבי כל זה יוצקים אפוקסי שקוף או בגוון בעל שקיפות חלקית. לאחר התקשות האפוקסי מתקבלת רצפה שהיא לא פחות מיצירת אמנות מרהיבה עם תחושה שאתם דורכים בתוך מי אוקיינוס חיים ותלת ממדיים. זהו כמובן מודל עיצוב שיכול להיחשב לקיצוני מדי עבור המרחב הביתי הטיפוסי, אבל הוא מיועד להמחיש לכם את גבולות הגזרה של גמישות העיצוב אותה תוכלו להפעיל ביישום רצפת אפוקסי בביתכם. מן הצד השני, תוכלו בהחלט לבחור בעיצוב הרבה יותר אלגנטי וראשוני ועדיין ליהנות מהברק המרהיב של האפוקסי ומהמראה והתחושה החלקה של משטח ריצוף אחד רצוף ואחיד ללא פסי החיבור המוכרים מריצוף קרמיקה. העניין הוא שכדי שתוכלו להפיק את המקסימום מרצפת האפוקסי שלכם, יהיה עליכם לבחור היטב קבלן רצפת אפוקסי בחריש ופה הדברים יכולים להיות מעט יותר מורכבים.

 

בחירת קבלן רצוף באפוקסי

בחירת אנשי מקצוע ונותני שירותים היא אף פעם לא משימה קלה, אבל במיוחד כאשר מדובר בטכנולוגיות חדשות למדי, המשימה הופכת למורכבת אף יותר. במקרה של ריצוף אפוקסי צריך לזכור, שמדובר בפרקטיקה חדשה יחסית במרחב הביתי אך ותיקה למדי במרחבים תעשייתיים וציבוריים ופה בדיוק נדרשת מכם מידת הזהירות הראויה. אתם לא רוצים שאת רצפת האפוקסי בביתכם ייצוק עבורכם קבלן רצפת אפוקסי בחריש, שכל התמחותו מסתכמת ביציקת רצפות אפוקסי במוסכים, חניונים ומפעלי תעשייה אם אותו קבלן לא רכש עדיין את היכולות המותאמות למרחב הביתי. מן הצד השני, קבלן רצפת אפוקסי בחריש שכבר פעיל בתחום זה במשך שנים ארוכות במגזר התעשייתי והציבורי ואשר מתאים את היכולות שלו לדרישות העיצוביות והסטנדרטים של ריצוף אפוקסי במרחב הביתי, הוא האופציה הטובה ביותר שאתם יכולים לבחור לעצמכם.

איך תגיעו לקבלן כזה? ובכן, הדרך הישנה והטובה של המלצות יכולה להוביל אתכם לקבלן מקצועי כזה. את ההמלצות תוכלו לקבל מחברים, בני משפחה, שכנים, קולגות או כל אדם אחר שאתם מכירים ושעבד עם קבלן כזה בעבר. יחד עם זאת, אם אתם רוצים המלצה שאתם באמת יכולים להישען עליה בביטחון גמור, כדאי לנסות ולאתר חוות דעת מקצועית שאותה תוכלו לקבל מאנשי מקצוע שבאים במגע מקצועי עם קבלני אפוקסי ובכלל זה מעצבי פנים, קבלני בניין, מהנדסים, אדריכלים ואפילו צוותי מכירות בחנויות אספקה טכנית המתמחות באספקת אפוקסי לריצוף. אנשי מקצוע אלה מכירים את עבודתו של הקבלן בדרך כלל בהיבטים מקצועיים ועל פני שורה של פרויקטים ולא מתוך חוויה אישית במסגרת פרויקט יחיד. על כן, ההמלצה שלהם היא מהימנה הרבה יותר ואתם בהחלט יכולים להסתמך עליה בקבלת ההחלטה ובלבד שאתם מכירים את אותם אנשי מקצוע ויכולים לסמוך במאה אחוז על דעתם.

 

מה לגבי עלויות והשוואת מחירים?

קבלן רצפת אפוקסי בחרישגם אם מאוד נרצה להתעלם מזה, מחיר הוא שחקן מפתח בכל החלטה צרכנית שאנו מקבלים ובכלל זה גם בבחירת קבלן רצפת אפוקסי בחריש. מצד אחד אנחנו רוצים עבודה סופר מקצועית ומצד שני אנחנו רוצים שהיא תבוצע במחיר סופר זול. בפועל, שני אלה כמעט אף פעם לא פוגשים אחד את השני. אם אתם מצליחים להשיג עסקה במחיר סופר זול ביחס לממוצע ומבלי שאתם יכולים להסביר את זה בצורה לוגית, כנראה שהמחיר הזול ישתקף גם ברמת הביצוע ובכל מה שקשור לריצוף הבית שלכם ובמיוחד כשמדובר בפריט עיצוב כל כך חשוב כמו רצפה המכסה את כל שטח הבית, אתם לא רוצים לקחת את הסיכון הזה. מן הצד השני, אתם גם לא רוצים לסמוך על כך שאם אתם משלמים מחיר גבוה, אתם בהכרח תקבלו את התוצאה הטובה ביותר. את הסוגייה הזאת יהיה עליכם לפתור כאמור באמצעות המלצות וחוות דעת מקצועיות ובאמצעות בחינה אינדיבידואלית של קבלנים פוטנציאליים, בדיקת תיק עבודות קודמות, ניהול שיחה אישית ומקצועית ואפילו הגעה לבתים שבהם ביצע הקבלן ריצוף אפוקסי בעבר וניהול שיחה אישית עם בעל הבית וקבלת חוות דעתו על הקבלן.

לעניין העלות, מומלץ בהחלט לבצע השוואת מחירים בין קבלני רצפת אפוקסי ולא לסגור חוזה עם קבלן רצפת אפוקסי בחריש שבו נתקלתם לראשונה מבלי שבדקתם אפשרויות נוספות. יחד עם זאת, חשוב לוודא שאתם משווים תפוח לתפוח. כאמור, תחום ריצוף האפוקסי מציע אוקיינוס של אפשרויות וכל אפשרות יכולה להיות כרוכה בתמחור מעט שונה. על כן, לפני שאתם פונים לקבלת הצעות מחיר חשוב לשבת עם איש מקצוע כדוגמת מעצב פנים המכיר את התחום של ריצוף אפוקסי ולגבש החלטה לגבי הרצפה הספציפית שאותה תרצו ליישם בביתכם. לאחר שתהיה בידיכם מעין תכנית לריצוף אפוקסי לבית עם מפרט טכני וכתב כמויות מסודר למטרה זו, תוכלו לפנות לקבלנים פוטנציאליים, להציג להם את המפרט ולבקש הצעת מחיר סופית המתייחסת למפרט הספציפי על כל חלקיו ומרכיביו. סופיות ההצעה והכוללניות שלה הם שני פרמטרים שאתם חייבים להתעקש עליהם על מנת להימנע מהפתעות שעלולות להתעורר באמצע הפרויקט לאחר שכבר ביצעתם את הבחירה שלכם.

ריצוף אפוקסי לבית היא בהחלט אחת האופציות המעניינות ביותר לריצוף הבית בעידן הזה ואם בחרתם באפשרות הזאת, צפויה לכם חוויית אסתטיקה נהדרת בביתכם. מה שאתם צריכים להבטיח הוא, שאתם בוחרים את איש המקצוע הנכון שיבצע את הריצוף בסטנדרטים הגבוהים הנדרשים ושהרצפה הזאת תלווה אתכם לאורך שנים ללא סימני שחיקה והרס ולשם כך נדרש קבלן רצפת אפוקסי בחריש, בעל ניסיון בתחום ספציפי זה.

צרו איתנו קשר

המלצות הגולשים

המאמרים שלנו

המלצות הגולשים

פוסטים נוספים

החלפת צנרת ללא שבירת רצפות

החלפת צנרת ללא שבירת רצפות היא בעיה נפוצה איתה מתמודדים אינסטלטורים. הפתרון לבעיה זו הוא שימוש במכונת גזירת צינורות. ניתן להתקין מכונה זו במרתף או

Read More »

חיפוי זכוכית למטבח

חיפוי זכוכית למטבח מהווה בשנים האחרונות חיפוי נפוץ ופופולארי ביותר וזאת בשל המראה המרשים של זכוכית על קיר ובשל היתרונות הרבים. אם אתם מוצאים את

Read More »

רצפת אפוקסי בחריש

הרעיון של רצפה פולימרית, שמחליפה רצפת אבן הוא אינו רעיון חדש. לאורך שנים רבות נהוג לרצף למשל חניונים ציבוריים ורצפות ייצור במפעלים, בריצוף PVC, שאותו

Read More »
גלילה לראש העמוד