צבע אפוקסי לרצפה

עיקרי הדברים:

 

צבע אפוקסי לרצפהעם התרחבות הטרנד של ריצוף אפוקסי והפיכתו של סוג ריצוף זה לכמעט מיינסטרים בבתים מעוצבים, רבים שואלים את עצמם האם ניתן ליישם צבע אפוקסי לרצפה קיימת. אז האם זה באמת ניתן? האם אתם יכולים ליצוק שכבת אפוקסי על גבי הרצפה הקיימת שלכם ולהעניק לה מראה חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו? האם לחילופין, יהיה עליכם להסיר את הרצפה, להרים את כל המרצפות הקיימות ורק לאחר מכן ליצוק את האפוקסי? ובכל מקרה, מהם הצבעים שבהם מגיע האפוקסי לריצוף הבית? אנחנו במרכז לריצפות אפוקסי אספנו את התשובות על שאלות אלו ממש כאן בשורות הבאות.

 

האם ניתן ליישם צבע אפוקסי לרצפה קיימת?

התשובה היא כן, אם כי זה לא הפתרון הרצוי. ובהרחבה: צבע אפוקסי לרצפה הוא למעשה שכבת חומר נוזלי שיוצקים על גבי משטח הרצפה לאחר שמהלנו אותו עם חומר מקשה ייעודי. לאחר היציקה, הנוזל מתפזר באופן אחיד במרחב ומתיישר מעצמו כשכל שנותר זה רק לפלס אותו, ללטש אותו ולהבריק אותו. מן הסתם, את התהליך הזה ניתן לבצע על גבי כל משטח, בין שמדובר ברצפת הבטון של שלד המבנה, בין שמדובר ברצפת קרמיקה שכבר מותקנת במבנה ובין שמדובר בריצוף עץ או כל משטח אחר מכל סוג שהוא. העניין הוא שליישום אפוקסי על גבי רצפה קיימת יש מחירים. המחיר הראשון הוא שאתם מקטינים את גובה החלל במספר סנטימטרים. במרבית החללים זה לא אמור להיות משמעותי, אבל בחללים נמוכים זה בהחלט חיסרון. המחיר השני הוא שאתם משנים למעשה את מפלס הריצוף שלכם וזה אומר שיהיה עליכם להרים כל התקן קבוע. כך למשל, תצטרכו להגביה את ארונות המטבח שלכם, להגביה את דלתות הפנים ואת דלת הכניסה וכן הלאה. המחיר השלישי והגבוה ביותר הוא שביישום צבע אפוקסי לרצפה קיימת, אריחי הריצוף הקיימים יכולים ליצור רק נזק ואין בהם שום תועלת. כך למשל, אם לאורך זמן האריחים יתחילו לנוע במקומם או להישבר, כפי שקורה לעיתים בריצופי אריחים, זה יכול לגרום לדפורמציות בשכבת האפוקסי שמעליהם ולעיתים גם לסדקים.

 

אז צריך להוציא את הרצפה הקיימת?

צבע אפוקסי לרצפה מחירובכן, אחרי שאמרנו את כל מה שאמרנו, חשוב להדגיש את הדבר הבא: צבע אפוקסי לרצפה על גבי רצפה קיימת היא אופציה לגמרי זמינה, נגישה ואפשרית ובמרבית המקרים אפשר להתמודד איתה די בקלות. הבחירה באופציה הזאת נובעת כמובן מהרצון לחסוך בעלויות של הוצאת כל הרצפה הקיימת לפני יציקת האפוקסי. יחד עם זאת, אם אתם רוצים להבטיח לרצפת האפוקסי החדשה שלכם את התנאים הטובים ביותר ואת הסיכויים הטובים ביותר להחזיק מעמד לאורך עשורים שלמים, הדרך הנכונה ביותר היא ליצוק את האפוקסי על גבי בסיס חזק ויציב שהוא בעצם רצפת הבטון של שלד המבנה. אז אם אין לכם שום אפשרות אחרת, אתם יכולים לגמרי להרגיש בנוח גם במקרה של יישום אפוקסי על גבי רצפה קיימת, אבל אם יש אפשרות אחרת, עדיפה האופציה השנייה.

 

 

באיזה צבע מגיע אפוקסי לרצפה?

ובכן, צבע אפוקסי לרצפה מגיע באיזה צבע שאתם רוצים ויכולים לדמיין אותו, אבל לא רק בצבע אחד. בריצוף אפוקסי אתם יכולים לבחור את הצבע המתאים לכם, או שאתם יכולים לשלב כמה גוונים יחד. אתם יכולים לצקת רצפה שקופה לחלוטין, אטומה לחלוטין או בכל מידת שקיפות באמצע. אתם יכולים ליצוק את האפוקסי בצורה אמנותית עם משיחות צבע ותצורות גרפיות בצבע ואתם יכולים לעשות עוד הרבה מעבר לכך, אבל את כל זה כדאי לברר אצל אנשי המקצוע המתאימים.

073-3753312