צבע אפוקסי לרצפה טמבור

עיקרי הדברים:

 

צבע אפוקסי לרצפה טמבורנמצאים בתהליך שיפוץ יסודי לבית? בונים את הבית החדש שלכם? מחפשים פתרון ריצוף שהוא קצת אחר ושיכול להעניק לבית שלכם אפקט עיצובי יוצא דופן ובלתי נשכח? רצפת אפוקסי הוא כנראה הפתרון שאתם מחפשים. אבל מה זה בדיוק אפוקסי? במה הוא שונה מפתרונות ריצוף אחרים? באיזה צבע ובאילו דוגמאות עיצוביות ניתן להזמין ריצוף אפוקסי? האם בתחום של צבע אפוקסי לרצפה טמבור מציעה פתרונות מגוונים? את התשובות לשאלות אלו ועוד תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

צבע אפוקסי לרצפה טמבור – אז מה זה בכלל אפוקסי?

ובכן, אפוקסי הוא חומר פולימרי נוזלי שהתכונה הייחודית לו היא, שכאשר הוא בא במגע עם חומר מקשה ספציפי וייעודי שנועד לכך, הוא מתקשה והופך מנוזל למוצק. האפוקסי נמצא בשימוש תעשייתי ואמנותי כבר שנים רבות מאוד ואין בו שום דבר חדש, גם לא בתחום הריצוף. יחד עם זאת, בשנים האחרונות נכנסה האופציה של ריצוף אפוקסי גם אל המרחב הביתי והמשרדי המעוצב, מה שפתח פתח למגוון עצום של אפשרויות, גוונים, תצורות, דוגמאות עיצוב ורמות גימור. בבחירת צבע אפוקסי לרצפה טמבור יודעת להציע לכם כמה וכמה אפשרויות, אבל בכל מקרה את התהליך של יציקת רצפת אפוקסי אתם לחלוטין לא רוצים לעשות בעצמכם ולכן אין לכם שום סיבה לרוץ לטמבוריה הקרובה.

 

במה שונה האפוקסי מפתרונות ריצוף אחרים?

הדבר הראשון והבולט ביותר שמציע האפוקסי על פני פתרונות ריצוף אחרים הוא האסתטיקה שלו. מדובר בחומר שאותו ניתן ליישם בכל עיצוב שאתם רק יכולים לדמיין: גוון, שילובי גוונים, רמת שקיפות משתנה מגוון לגמרי שקוף דרך כל רמות השקיפות האפשריות וכלה בצבע אטום לגמרי, אפקטים של נקודות, כתמים, תצורות וצורות, משיחות צבע, קווי עיצוב, דוגמאות עיצוב ועוד כהנה וכהנה אפשרויות שהופכות את האפוקסי לחומר גלם מצוין עבור מי שמחפש רצפה בעיצוב מיוחד לבית. בבחירת צבע אפוקסי לרצפה טמבור יכולה להציע לכם מגוון רחב של אפשרויות אך תמיד מומלץ לבצע את הבחירה בליווי של גורם מקצועי. כמו כן, כדאי להדגיש שבסוף התהליך הרצפה שלכם יוצאת חלקה ומבריקה כמו מראה, יותר ממה שיכול כל פתרון ריצוף אחר להציע לכם. הדבר השני שבו נבדלת ריצוף אפוקסי הוא שמדובר ביציקה אחת ואחידה. אין צורך להניח אריחים רבים זה לצד זה, אין צורך לחתוך אריחים, אין צורך לסתום את החריצים ביניהם וגם אין צורך להסתפק ברצפה שעשויה מאריחים אריחים. רצפת אפוקסי היא למעשה משטח אחד חלק, שלם ואחיד שקל מאוד לנקות ובעל עמידות וחוזק מבני גבוהים מאוד שמחזיקים לאורך עשורים שלמים.

 

איפה קונים אפוקסי לרצפה?

אפוקסי לרצפה טמבורובכן, כפי שאמרנו קודם לכן, בבחירת צבע אפוקסי לרצפה טמבור יודעת להציע כמה וכמה פתרונות ובכל הגוונים האפשריים. יחד עם זאת, אם אתם רוצים לעשות רצפת אפוקסי בבית, הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא ללכת בעצמכם לחנות טמבור ולהזמין צבע אפוקסי לבית. יציקת רצפת אפוקסי הוא תהליך סופר מקצועי שדורש גם ידע מקצועי וגם כלי עבודה מקצועיים וייעודיים. את המשימה הזאת אתם רוצים להשאיר לאנשי המקצוע המתאימים ויחד עם זאת, אתם בהחלט יכולים, כחלק מהתהליך של בחירת איש המקצוע, לברר עם אילו צבעים הוא עובד, מה רמת האיכות של הצבעים ושל החומר עצמו, באילו גוונים הוא מציע את הפתרון שלו וכן הלאה. איש מקצוע אמיתי יציע לכם את כל האפשרויות שאתם רק יכולים לדמיין עליהן והוא תמיד יקפיד לעבוד אך ורק עם המוצרים הטובים ביותר בשוק.

למידע נוסף פנו אלינו – המרכז לרצפות אפוקסי.

073-3753312