חיפוי זכוכית למטבח

עיקרי הדברים:

חיפוי זכוכית למטבח מהווה בשנים האחרונות חיפוי נפוץ ופופולארי ביותר וזאת בשל המראה המרשים של זכוכית על קיר ובשל היתרונות הרבים. אם אתם מוצאים את עצמכם תוהים מדוע כדאי לכם להתקין חיפוי זכוכית למטבח שלכם וכן כיצד תעשו את זה בצורה הנכונה והטובה ביותר, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא

 

חיפוי זכוכית למטבח- מה צריך לדעת?

בעוד שבעבר הלא רחוק כאשר היה מדובר על חיפוי לקירות המטבח היו חושבים באופן אוטומטי על חיפוי מבריקים או חיפוי קרמיקה הרי שהחיפוי הפופולארי ביותר כיום הוא חיפוי זכוכית. האפשרות לעצב את קירות המטבח בצורה צבעונית ואלגנטי, המראה היוקרתי והתחושה של הניקיון שהחיפוי המדובר מעניק, ללא ספק הופכים אותו לאחד מהחיפויים המבוקשים ביותר עבור המטבח. חשוב מאוד לדעת שלא מדובר על חיפוי זול, אך הוא בהחלט שווה את ההשקעה הכלכלית.

הזכוכית הרלוונטית עבור חיפוי קיר זכוכית היא זכוכית עמידה ולכן, אם חששתם שהיא עלולה להישבר בטעות, זה לא יקרה. מדובר על זכוכית מחוסמת אשר עברה תהליך של חימום בטמפרטורה קיצונית ועל כן היא עמיד פי ארבעה מכל זכוכית רגילה וכן, היא גם בטיחותית. הזכוכית המדוברת מגיעה בעובי של 6 מ"מ וניתן לבחור גם את הזכוכית המדוברת בגרסה של 8 מ"מ, אך לרוב אין צורך.

חשוב לדעת שניתן למצוא את החיפוי המדובר במגוון סגנונות עיצוב שונים. אפשר לצבוע את הזכוכי בכל צבע אפשרי וכן ניתן להתאים אותה לגוון של הקיר או צבע הארונות.

חיפוי זכוכית בניגוד לחיפויים אחרים הוא קל להתקנה. ההתקנה של החיפוי המדוברת זקוקה להדבקה באמצעות דבק אפוקסי ופרק הזמן הנדרש עבור הדבקה זאת יהיה בין שעה לשעתיים בלבד ועל כן, העבודה תהיה גם נקייה והמטבח שלכם לא יישאר מלוכלך.

אם אתם תוהים האם החיפוי המדובר יתאים גם למטבח שלכם, חשוב שתדעו כי החיפוי המדובר מתאים לכל סוגי המטבחים לרבות מטבחים ישנים או מטבחים שעדיין לא נבנו.

 

לאיזה קיר במטבח מתאים במיוחד חיפוי זכוכית?

על אף שחיפוי זכוכית מתאים לכל קיר במטבח, הרי שלרוב בוחרים לחפות את הקיר בין הארונות לבין השיש בחיפוי המדובר שכן, מדובר על קיר אשר מחבר בין כל האלמנטים השונים במטבח ויוצר מראה הרמוני במטבח כולו. כמובן שחשוב מאוד לבחור הן את הזכוכית המתאימה עבור החיפוי המדובר והן את הצבע המתאים לזכוכית על מנת שהיא תשתלב במטבח בצורה הטובה ביותר. אם אתם עדיין מתלבטים לגבי איזה קיר במטבח שלכם כדאי לחפות בזכוכית, כדאי מאוד שתתייעצו עם אנשי מקצוע שמכירים היטב את סוג החיפוי המדובר. אנשי מקצוע מעין אלה יעניקו לכם עצה מקצועית לגבי המיקום של החיפוי בהתאם לסוג הקיר שכדאי לחפות.

 

ניקיון של חיפוי זכוכית

אחד היתרונות של חיפוי זכוכית למטבח הוא למעשה קלות הניקיון והתחזוקה של החיפוי המדובר. הזכוכית לא מבליטה את הכתמים שיש עליה וכמובן שלא צוברת אדי שמן וטיגון ועל כן היא מתאימה מאוד גם לקיר המצוי בסמוך לכיריים שבהם אתם מבשלים. מעבר לכך, ניתן לנקות את החיפוי המדובר באמצעות מטלית לחה בלבד ולעיתים ניתן להוסיף חומר ניקוי ייעודי.

 

 

 

073-3753312